Vragen?
Veel gestelde vragen
Wij geven graag antwoord! We hebben de meest gestelde vragen hieronder voor je op een rij gezet. Misschien ben je daarmee al geholpen. Als het vragen zijn over de activiteiten zelf, dan kun je die het beste stellen aan de aanbieder. Bij inschrijven wordt er een bevestigingsmail gestuurd met alle contactinformatie.
Wil je iets anders vragen, dan kan dat via naschoolse.activiteiten@etten-leur.nl
Aanmeldtermijn verstreken?
Als de termijn is verstreken voor een bepaalde activiteit, dan kun je je helaas niet meer aanmelden. Vaak zijn de activiteiten dan al gevuld met voldoende deelnemers. Soms komt er toch nog een plekje vrij. Je kunt dan rechtstreeks contact opnemen met de aanbieder.
Actiteit is vol maar de termijn is verstreken.
Op de website ziet u hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn. Is de activiteit erg populair dan kun je je helaas niet meer aanmelden. Soms besluit een aanbieder vanwege de grote belangstelling extra kinderen toe te laten. Op dat moment kunt u direct contact opnemen met die aanbieder.
Sommige activiteiten hebben een wachtlijst beschikbaar. Zodra er een plekje vrij komt, nodigt de aanbieder je uit om de inschrijving te verzilveren.
Betaal ik via deze website?
Na je aanmelding ontvang je automatisch een bevestiging. Indien nodig stuurt Sjors Sportief je een email over de wijze van betaling.
Tegemoetkoming in de kosten
Wij proberen de kosten voor deelname aan een activiteit zo laag mogelijk te houden.
We beseffen echter dat niet iedereen voldoende geld heeft om zijn/haar kind aan een activiteit deel te laten nemen. Dat is natuurlijk jammer omdat wij een kind gunnen verschillende activiteiten uit te proberen. Daarom is er een speciale regeling bij de gemeente waarmee je mogelijk in aanmerking komt voor een tegemoetkoming in de kosten. Via deze link krijg je daarover meer informatie.
Hoe kan ik afmelden?
Aanmelden is niet vrijblijvend. Er worden vaak ruimtes en mensen ingehuurd en daarmee kosten gemaakt. Kun je echt niet? Dan kun je je tijdig vooraf afmelden bij diegene die de activiteit organiseert. De contactgegevens staan in de bevestiging van aanmelding die je via e-mail hebt ontvangen bij het inschrijven.
Mocht je niet verschijnen bij de activiteit zonder af te melden dan vinden wij het redelijk dat de kosten voor deelname alsnog bij je in rekening worden gebracht.
Mijn kind heeft extra aandacht nodig. Hoe kan ik dit regelen?
Het is fijn zowel voor je kind maar ook voor de aanbieder dat je aangeeft als je kind door wat voor omstandigheden dan ook speciale aandacht /begeleiding nodig heeft. Nadat je je kind hebt aangemeld ontvang je een bevestigingsmail met daarin de contactgegevens van de aanbieder van de activiteit. Neem zelf even contact op met de aanbieder om hierover te overleggen.
Kan mijn kind bij een vriendje/vriendinnetje ingedeeld worden?
Nadat je je kind hebt aangemeld ontvang je een bevestigingsmail met daarin de contactgegevens van de aanbieder van de activiteit. Neem even zelf contact op zodat je deze vraag rechtstreeks kunt stellen.
Mag ik zelf als ouder aanwezig zijn bij de activiteit?
Vaak kan dat wel of even, maar soms kan het ook te veel afleiding geven. Meestal is er gelegenheid om even aan het begin of juist aan het einde binnen te kunnen lopen. Nadat je je kind hebt aangemeld ontvang je een bevestigingsmail met daarin de contactgegevens van de aanbieder van de activiteit. Neem even contact op, zodat je deze vraag rechtstreeks kunt stellen.
Ik wil niet dat mijn kind op foto's of video komt. Hoe kan ik dit regelen?
Bij het afronden van je inschrijven, krijg je de optie om wel of geen toestemming te gevenvoor het maken van foto’s tijdens deze activiteit en het gebruik hiervan op de website, promotiematerialen en sociale media van de aanbieder. Neem even zelf contact op met de aanbieder, mocht je hierover nog duidelijkere afspraken maken.